مصاحبه با پیمان بحرانی توسط آی ریتم

گفت و گو با پیمان بحرانی

جهت خواندن مصاحبه روی دانلود اثر کلیک کنید

آی ریتم امروز به سراغ هنرمند مطرح کشوری جناب آقای پیمان بحرانی رفته تا مصاحبه و تحقیقات کاملی درباره این هنرمند عزیز کشورمان برای مخاطبان سایت فراهم آورد. بر همین اساس کارشناسان سایت سوالاتی را پیرامون این مصاحبه آماده کرده اند که از پیمان بحرانی عزیز نیز درخواست پاسخ شده که به شرح ذیل می باشد: 

پیمان بحرانی

۱. معرفی کنید خودتون رو برای مخاطبان !

پیمان بحرانی هستم متولد ۱۳۷۴/۶/۳۰

۲. چرا به سمت موسیقی روی آورده اید؟

از سن ۱۲ سالگی بیشترین چیزی که منو تحت تاثیر خودش قرار می داد موزیک بود و برخلاف بقیه هم سن و سال های خودم تماما به آهنگ گوش می دادم. خاطرم هست که خیلی علاقه زیادی به آلبوم تاک سیاوش قمیشی داشتم.
بعد از چند سال توی سن ۱۵ سالگی مطلقا شادمهر عقیلی جای خودشو توی علایق من باز کرد و تمام ایشون رو دنبال می کردم.
تصمیم گرفتم به سمت موسیقی قدم بردارم و با نوازندگی از همون سن شروع کردم، خیلی توی همون سن کم سعی به خوندن آهنگ ها می کردم تا جایی پیش رفتم که فهمیدم صدا باید پخته باشه و لازم هست سنم بالاتر بره تا حنجره شکل بگیره و فهمیدم برای خوندن خیلی زوده، پس تمام تمرکز خودم رو روی نوازندگی و آموختن ساز های مختلفی سوق دادم و تا جایی پیش رفتم که درحال حاضر به ۸ ساز زنده مسلط هستم و حالا یکسال هست که با اساتید برجسته ای صدا سازی رو شروع کردم و‌ همچنان درحال ساخت صدای خودم به بهترین ورژن خودش هستم و هر چی پیش میریم استعداد های خودمو بیشتر دارم کشف میکنم.

ترانه های من متعلق به خودم هستش و از همون ۱۵ سالگی متوجه شدم که حس ترانه سرایی درمن هستش و شروع به کشف این استعداد کردم و همچنان از ترانه های خودم دارم استفاده میکنم و این موضوع به نقطه قوت من تبدیل شده، علاوه بر این ملودی های ترانه هامو خودم مینویسم و حتی در نحوه اجرای ساز های زنده داخل ترک هام مستقیما نظارت دارم و زیر نظر خودم ساز ها نواخته میشه و بی نهایت روی این موضوع نفوذ دارم.

۳. اهداف تون در موسیقی چی هست؟

موسیقی پاپ ایران یک اسطوره داشته و‌ داره که خودم به شخصه همیشه دنبال این بودم که ببینم کسی هست که بعد از این اسطوره بتونم جایگزین کنم یا نه ؟! به هر حال هر کسی عمر موسیقی خودشو داره و این یک واقعیت هستش، اما درنهایت فهمیدم اون چیزی که من انتظار دارم پیدا نمیشه و قطعا جمعیتی هستند که مثل خودم دنبال جایگزینی هستند ، در آخر تصمیم گرفتم این کرسی رو خودم پر کنم و این اتفاق رو رقم خواهم زد.

۴. شعار موسیقی شما و چیزی که هواداراتون میگن بهتون.

از نظر من خواننده نمیتونه صرفا با داشتن یه صدا خواننده باشه
خواننده باید استایل، ظاهر، علم موسیقیایی، و حداقل به چهار ساز قوی مسلط باشه و بعد صدای قابل قبول داشته باشه و با این موضوع که اشخاصی فاقد این ایتم ها مارکت موسیقی رو خراب کردن قطعا مخالف هستم.

پیمان بحرانی

۵. بهترین آهنگ تون از نظر خودتون؟

تاج ترانه های من تا امروز البته ترانه (دورمیشدی) هست ولی قطعا ازین به بعد با توجه به تسلط و‌ تجربه های من ترانه های دیگری خواهد بود.

۶. چیز های مورد علاقه تون ( مثل غذا ، ورزش و … )؟

چیز های مورد علاقه من
اول موسیقی
دوم ورزش
هستش و هر چیزی غیر از این موضوع برام فاقد اهمیت هست.

۷. بهترین خواننده از نظر شما؟

بهترین خواننده از نظر من یک نفر هست که‌ تکرار نخواهد شد (شادمهر عقیلی)

پیمان بحرانی

۸. اگر به اهداف برسین دوست دارین چیکار کنین برای مردم؟

اگر برای من وجود نداره، روزی که دیر نیست و قطعا میاد اون روز حتما یک خیریه برای کوکان کار و کودکان بی سرپرست در ایران تاسیس خواهم کرد و استعداد های موسیقی کشور را هم کشف و حمایت خواهم کرد.

۹. اگر برگردین عقب هم موسیقی رو انتخاب می کنین؟

بله صد در صد همین مسیر رو انتخاب می کنم.

۱۰. در نهایت هر چه میخاهد دل تنگ تان بگین ..

درنهایت حرفی که میمونه این هستش که چه الان چه آینده هر نقطه ای از این حرفه باشم اول مدیون تلاش های خودم و فشار و استرس هایی که کشیدم هستم.
و دوم مدیون لطف هوادارانم هستم که با کلامشون با حسشون و حمایتشون بهم انرژی دادن تا این مسیر انتخاب شده خودم رو با سرعت بیشتری پیش ببرم.

پیمان بحرانی

خیلی خیلی متشکریم از شما آقای پیمان بحرانی عزیز و کادر فنی و کارشناسان سایت آی ریتم برای شما و فعالیت تان توی موسیقی دعای خیر را دارد و آرزومندیم به اهداف تون توی زندگی برسید.

هواداران عزیز پیمان بحرانی نظرات خودتان را برای پیمان عزیز، واسمون بنویسید.

برچسب گذاری شده در: