مصاحبه با رامتین بابایی توسط آی ریتم

گفت و گو با رامتین بابایی

جهت خواندن مصاحبه روی دانلود اثر کلیک کنید

آی ریتم امروز به سراغ هنرمند مطرح کشوری جناب آقای رامتین بابایی رفته تا مصاحبه و تحقیقات کاملی درباره این هنرمند عزیز کشورمان برای مخاطبان سایت فراهم آورد. بر همین اساس کارشناسان سایت سوالاتی را پیرامون این مصاحبه آماده کرده اند که از رامتین بابایی عزیز نیز درخواست پاسخ شده که به شرح ذیل می باشد: 

رامتین بابایی

۱. معرفی کنید خودتون رو برای مخاطبان !

ضمن تشکر از شما بابت ایجاد این فرصت و عرض خسته نباشید من رامتین بابایی هستم.

۲. چرا به سمت موسیقی روی آورده اید؟

حقیقتا هنر موسیقی داخل خانواده ای که داخلش به دنیا اومدم همیشه به عنوان یک هنر والا شناخته میشد به یاد دارم که زمان کودکی همیشه مثل همه بچه ها سرگرم بازی های ویدئویی بودم که پدربزرگم که پیانیست هستن منو تشویق به نواختن پیانو مخصوصا اهنگ میزرلو که خودشون مینواختن میکرد از طرفی مادرم هم تار مینواخت ناخواسته برام جذاب بود در کودکی در نهایت ۹ ساله بودم که مادرم برام یک گیتار کلاسیک یاماها تهیه کرد و منم شروع کردم به یادگیری اما کم کم متوجه شدم که علاقه من بر خلاف سلیقه موسیقیایی خانواده به سبک راک و متال هست خب طبیعیه من اون زمان هم ناخواسته موسیقی زیاد گوش میدادم که شروع موسیقی گوش دادن من ترک unforgiven از گروه متالیکا بود کم کم از سی دی فروشی محلمون هی البوم های مختلف میگرفتم که البته برام رایت میکرد روی سی دی رفته رفته به سن ۱۶ سالگی رسیدم که تصمیم قطعی گرفتم که گیتار الکتریک بنوازم و کلا داخل سبک راک وارد بشم که اون زمان هم به شدت علاقه زیادی به استاد فرشید اعرابی پیدا کرده بودم و برای یادگیری هم به خودشون رجوع کردم ولی جهت تکمیل دانش خودم بعد از اتمام دوره اموزشی گیتار الکتریک همزمان پیانو و اواز هم فرا گرفتم تا الان که کار منتشر کردمو در خدمت شما هستم.

۳. اهداف تون در موسیقی چی هست؟

طبیعتاً مثل هر موزیسین دیگه دوس دارم که اول از همه برای مخاطب هام موسیقی خوب تولید کنم به قول معروف کلاه سر مخاطبین موسیقی نگذارم.

۴. شعار موسیقی شما و چیزی که هواداراتون میگن بهتون.

راستش تاحالا شعاری نداشتم کلا فکر هم نکرده بودم راجب این موضوع گرچه اهل شعار نیستم کسانی که لطف دارن به من و دنبالم میکنن به همون رامتین بابایی صدام میکنن.

رامتین بابایی

۵. بهترین آهنگ تون از نظر خودتون؟

اهنگ مورد علاقه خودم ترک OUTCRY (عربده) هستش که با همکاری شرکت آمریکایی تیون کور و همچنین به لطف کمپانی دیاپازون به صورت بین‌المللی منتشر شد حقیقتا وقتی این ترک رو ساختم اصلا در شرایط روحی خوبی نبودم.

۶. چیز های مورد علاقه تون ( مثل غذا ، ورزش و … )؟

زمانی به صورت حرفه ای تکواندو کار میکردم ولی الان کار های مورد علاقم نوازندگی و خصوصا تدریس به هنرجو هام هست معمولا بهترین اوقاتم رو با هنرجو هام دارم.

۷. بهترین خواننده از نظر شما؟

من حقیقتا همیشه عاشق اسطوره هایی مثل زنده یاد حبیب محبیان ، فرهاد مهراد ، هادی پاکزاده و استاد خودم فرشید اعرابی بودم به نظرم تمام خواننده های راک فارسی بهترین هستن همون‌طور که در مسابقات خوانندگی دیدیم که وقتی خواننده ی راک پا روی استیج بزاره رقابت باهاش واقعا شدنی نیست!!

رامتین بابایی

۸. اگر به اهداف برسین دوست دارین چیکار کنین برای مردم؟

حقیقتا دوس دارم یه مجموعه آموزشی صرفا اموزش ساز هایی که در موسیقی راک و متال وجود داره تاسیس کنم اسمش هم بزارم خانه ی راک همیشه تا مردم بیشتر با این موسیقی اشنا بشن و خیلی از تصورات غیر واقعی که یک عده راجب این سبک دارن رو پاک کنم.

۹. اگر برگردین عقب هم موسیقی رو انتخاب می کنین؟

راستش من واقعا موسیقی رو دوست دارم واقعا تنها دلیلی که برای ارامش روحی من هست به شخصه موسیقیه با وجود تمام سختی ها و موانع باید بگم که بله انتخاب من موسیقی راک هست.

۱۰. در نهایت هر چه میخاهد دل تنگ تان بگین ..

حقیقتا واژه دل تنگی برای طرفدار راک فارسی واقعا واژه ی عمیقی هست خیلی شدید دل تنگ اجرا های هر هفته ی راک و متال هستم که فستیوال شب شنبه ها هم نام داشت و خصوصا آلبوم های پی در پی راک فارسی و جشن امضا های اون ها و چه حیف که فعلا اون روز های خوب به حالت تعلیق در اومده منظورم کنسرت ها هستش در اخر هم ارزو میکنم که راک فارسی به اون جایگاهی که لایقش هست برسه.

رامتین بابایی

خیلی خیلی متشکریم از شما آقای رامتین بابایی عزیز و کادر فنی و کارشناسان سایت آی ریتم برای شما و فعالیت تان توی موسیقی دعای خیر را دارد و آرزومندیم به اهداف تون توی زندگی برسید.

هواداران عزیز رامتین بابایی نظرات خودتان را برای رامتین عزیز، واسمون بنویسید.

برچسب گذاری شده در: