دکتر سعید شهشهانی از مهندسی تا خوانندگی

تیتر: سعید شهشهانی از مهندسی تا خوانندگی

برای خواندن خبر به ادامه مطلب مراجعه نمایید

به گزارش بخش خبر سایت آی ریتم، سعید شهشهانی متولد ۱۳۶۵ در تهران، مهندس معدن، پیش دفاع دکترای تخصصی ژئوفیزیک (زلزله شناسی) دارای مقالات و کتب متعدد داخلی و بین المللی در حوزه مدیریت فروش، پرسنال برندینگ، ذهن ثروتمند و سنگ شناسی، انرژی سنگها و جواهرات و ژئوفیزیک می باشد و دارای بیش از ۲۰ مدرک بین‌المللی در این ارتباط می باشد.

دکتر سعید شهشهانی از مهندسی تا خوانندگی

تهیه کننده موسیقی، مدیر استودیو آدرنالین و مدیرعامل شرکت مهندسی رهاورد کاوش ایرانیان هستند. ایشان به خاطر علاقه‌ای که به حمایت جوان ها، استعدادیابی و کارآفرینی دارند بارها و بارها به عنوان جوان موفق، نخبه و طراح پلن های اقتصادی و علمی مورد تقدیر قرار گرفته اند، برقراری روابط و اقناع مخاطب، اصول و فنون مذاکره از شگردها و تخصصهای اصلی ایشان همراه با تحلیل‌های دقیق و روشنی از آینده هستند. برگزارکننده‌ی کنسرت ها، جشنواره ها ومراسم های ارگانی در کشور می باشند، او می گوید به نظر من دنیای آدمها به اندازه ایمان و باور آنها از خودشان است و اگر باور کنند که روزی می توانند شبیه اسطوره هایشان باشند, با تلاش، همت و ممارست قطعاً به رویاهای شان دست پیدا خواهند کرد میگوید،پس از این حصار رها شوید دنیایتان را بزرگ کنید و به رویاهایتان جامع عمل بپوشانید.

دکتر سعید شهشهانی از مهندسی تا خوانندگی

ایشان می‌گویند صلح،آرامش، تلاش و مدیریت قدرتمند سرعت پیشرفت های علمی را درجهان بالا خواهد برد و آرزوی جهانی آرام به دور از هرگونه تنش،جنگ وظلم وفساد را دارد.
ایشان می‌فرماید خوشبختی و انسانیت در سادگی،هوشیاری، بخشندگی و اعتقاد به کارما و متافیزیک دنيای جدیدی را برای سیرتکامل به روی انسانها باز خواهد کرد.
آخرین پروژه تحقیقاتی دکترشهشهانی بر روی بررسی پیش نشانگرهای زلزله در فضا بود که در اذر ماه ۱۴۰۱ در کنفرانس بین المللی ایران ارائه دادند و مورد تقدیر واقع شدند. ایشان ارائه مدلی برای مدیریت بحران و کاهش خسارات ناشی از زمین لرزه را در دنیا داشته اند. هم اکنون روی پیش بینی زلزله در حال پژوهش هستند و به نتایج خوبی دست پیدا کردنه اند.

دکتر سعید شهشهانی از مهندسی تا خوانندگی

جوانهای بسیاری را از سال ۸۸ حمایت نمودند و خیلی از مواقع با کمک های مالی آنها را پوشش دادن کاری که هر کسی در دنیای امروز آن را به عهده نمی گیرد ایشان می گوید گذشته سختی داشتم بدون هیچگونه حامی مادی و معنوی برای همین دوست دارم جوانها آن شرایط را تجربه نکند امیدوارم ایران با این ظرفیت و پتانسیل های بالایی که دارد به زودی در ردیف برترین کشورهای دنیا از لحاظ علمی، فرهنگی، هنری، اقتصادی و صنعتی در دنیا باشد.

دکتر سعید شهشهانی از مهندسی تا خوانندگی

از ایشان چیزی در حدود ۲۰ اثر موسیقی انتشار یافته که از معروف ترین انها اثر (جاذبه) ، (برگرد) و (من این نبودم) را میتوان نام برد. برنامه های بسیاری به عنوان مدیر جوان و موفق و خواننده در صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران اجرا کردند.
ایشان از جوانهای با برنامه،هدفمند و نخبه دعوت به همکاری می نماید.
در پایان آرزوی سالی سرشار از سلامتی، بهروزی و موفقیت برای تمامیه مردم جهان را دارند.