آهنگ های برتر آبان 1399 از سایت آی ریتم

دانلود برترین آهنگ های این ماه همراه با نقد و بررسی

جهت دانلود آهنگ ها بر روی دانلود اثر کلیک کنید

دانلود آهنگ رامین بی باک سرزنش

موسیقی غمگین و بسیار حرفه ای با تنظیم گیتاری و ملودی نوازی بسیار حرفه ای را از رامین بی باک بشنوید. این آهنگ یکی از بهترین آهنگ های غمگین این ماه می باشد. ترانه بسیار قوی همراه با ملودی لذتبخش و آرامبخش یک موزیک زیبا را شکل داده است. امتیاز ما به این اثر 10/10 می باشد.

دانلود آهنگ پویا بیاتی تو فقط باش

پویا بیاتی خواننده ای بسیار خوش صدا و حرفه ای می باشد و همواره آهنگ های ماندگاری را روانه بازار می کند. این آهنگ وی بسیار شاد می باشد و با ریتم شیش و هشت بستک ساخته شده است. از خوبی های این آهنگ هر چقدر هم بگیم کم گفتیم پس از شما دعوت می کنیم تا این اثر بسیار زیبا را بشنوید. امتیاز آی ریتم به این اثر 10/10 می باشد.

دانلود آهنگ حامد همایون چشم ما روشن عشق

یکی از موزیک های خوب دیگر این ماه اثر جذاب از حامد همایون می باشد. وی چند مدتی بود در سکوت بود ولی دوباره استارت قوی برای ساخته شدن خود کرده است. انی آهنگ زیبای خاص خود را دارد و پیشنهاد می کنیم حتما گوش کنید. امتیاز ما به این آهنگ 6/10 می باشد.

دانلود آهنگ یوسف زمانی زیبای دوست داشتنی

یکی دیگر از موزیک هایی که این ماه حرفی برای گفتن داشت این اثر زیبای دوست داشتنی از یوسف زمانی می باشد. این آهنگ 2.4 می باشد و با گیتار و درام نوازی ساخته شده است. امتیاز ما به این آهنگ فوق العاده 8/10 می باشد.

دانلود آهنگ حمید اصغری بیمار

یک آهنگ شاد مشابه موزیک آتیش از فرزاد فرزین را با صدای حمید اصغری بشنوید. این اثر تنظیم بسیار قوی دارد و ملودی آن نیز کلاسیک و جذاب است. ترانه و ملودی نیز قشنگ است. امتیاز ما به این آهنگ 8/10 می باشد.

دانلود آهنگ مهدی مقدم همین حوالی

یکی از موزیک های مدرن و غمگین امروزی با صدای مهدی مقدم را بشنوید. این اثر متن زیاد خوبی ندارد و ملودی نیز چنگی به دل نمی زند. اما از صدای خوب مهدی مقدم نمی توان گذشت و واقعیت این است فقط به خاطر خود مهدی عزیز کار را گوش کنید چون جذابیت صدایش کار را خوب کرده است. امتیاز ما به این آهنگ 6/10 می باشد.

دانلود آهنگ آرون افشار رفتم که رفتم

بی شک بهترین آهنگ این ماه همین اثر از آرون افشار می باشد. ملودی و تنظیم بسیار قوی از معین راهبر با متن بسیار قوی یک موزیک جذاب غمگین را تشکیل داده است. استفاده از گیتار نوازی و پیانو نوازی در بهتر شدن آهنگ کمک کرده است. امتیاز ما به این آهنگ 10/10 می باشد.

دانلود آهنگ رضا ملک زاده حال من

موزیکی شاد دارای ساز های زنده گیتار و ویولن که بسیار موزیک قشنگ و احساسی را رقم زده است. این آهنگ متن ترانه خوبی هم نیز دارد. اگر به دقت گوش کنیم می بینیم که بسیار میکس حجیم و پری را دارد و با کیفیت مطلوبی است و امتیاز 8/10 را به خود اختصاص می دهد.

دانلود آهنگ سینا سرلک بحند رفیق

یک موزیک پاپ سنتی کلاسیک از سینا سرلک در این ماه جون خوبی به موسیقی کشور داد. استفاده از گیتار و کاخن و پیانو نوازی جذاب بسیار موزیک شیک و با کلاسی را درست کرده است. ترانه نیز قوی است و ملودی جهت داری هم دارد. امتیاز رسانه آی ریتم به این آهنگ 8/10 می باشد.

دانلود آهنگ عماد طالب زاده تموم قلبم

یک موزیک لایت مخصوص جاده های شمال و ماشین های بیس دار از عماد طالب زاده با گیتار آکوستیک نوازی زیبا و متن ترانه مثبت یک آهنگ خوب را ساخته است. میکس و مسترینگ کار نیز بسیار قوی و خوب است. امتیاز ما به این آهنگ 8/10 می باشد.

آهنگ های برتر آبان 1399

دانلود آهنگ فرزاد فرخ گل مهتاب

فرزاد فرخ نیز آهنگی بسیار جالب و عاشقانه را منتشر کرده است. این آهنگ تنظیم و ملودی سازی خوبی دارد و میکس آن نیز با کیفیت و ساز های زنده نیز در آن بکار رفته است. امتیاز رسانه آی ریتم به این اثر 7/10 می باشد.

دانلود آهنگ مجید یحیایی بارون غم

یک موزیک غمگین با صدای مجید یحیایی را می شنوید که این آهنگ ترانه خوبی دارد و تنظیم آن نیز کمی خوب است. پیشنهاد می کنیم این اثر را نیز گوش کنید. امتیاز ما 6/10 می باشد.

دانلود آهنگ رضا یزدانی خانه اجدادی

یکی از متفاوت ترین موزیک های آبان ماه 99 همین اهنگ خانه اجدادی با صدای رضا یزدانی می باشد. این موزیک جذابیت های سبک راک و متال را تا حدی به شما می دهد. امتیاز کارشناسان آی ریتم به این آهنگ 7/10 می باشد.

دانلود آهنگ مهدی جهانی پاییز بی بهار

اگر این آهنگ را یکی از بهترین آهنگ ماه بنامیم دور از ذهن نیست چرا که بسیار زیبا و احساسی است. ترانه بسیار مدرن همراه با ملودی غمگین و جهت دار با مضمون پاییز یک موزیک را از مهدی جهانی به شکل در آورده است. تنظیم و میکس کار نیز متوسط است و همیا باعث شده تا امتیاز ما به این آهنگ 8/10 می باشد.

دانلود آهنگ حمید هیراد مجنون

موزیکی جذاب و الکتورینیک با صدای حمید هیراد که این روز ها درگیر بیماری اش نیز می باشد. اگر به این اثر گوش کنیم تفاوت کار هایش را به نسبت قبل به خوبی مشاهده می کنیم. امتیاز آی ریتم به این اثر 7/10 می باشد.

دانلود آهنگ سامان جلیلی نشد که نشد

یک موزیک غمگین و بسیار قوی با صدای سامان جلیلی و تنظیم متوسط را تقدیم شما می کنیم. این آهنگ متن ترانه تقریبا خوبی را دارد ولی تنظیم و میکس کار چنگی به دل نمی زند. امتیاز ما به این آهنگ 7/10 می باشد.

دانلود آهنگ احمد سولو چشات

یک موزیک کلاسیک با متن ترانه قدیمی مانند از احمد رضا شهریاری یا همان احمد سولو را در این ماه می شنوید. این آهنگ تقریبا به نسبت کار هایش قبلش متفاوت است و فقط جای سوال است که وی چگونه می تواند این همه اثر را بخواند زیرا که هر ماه دو یا سه ترک از او می شنویم. امتیاز ما به این آهنگ 6/10 می باشد.

دانلود آهنگ آرش ای پی و مسیح من معذرت میخوام

این آهنگ نیز جزو برترین و متفاوت ترین های آبان ماه است چرا که بسیار قوی و عالی می باشد. اگر به متن ترانه و ملودی کار نیز دقت کنیم می بینیم که بسیار هماهنگ هستند. امتیاز سایت فرهنگی موزیک آی ریتم به این آهنگ 8/10 می باشد.

دانلود آهنگ میثاق راد چند روزی تعطیله

یک آهنگ شاد و پر انرژی از میثاق راد را تقدیم حضورتان می کنیم. این آهنگ بسیار شاد است و توسط مسعود جهانی به خوبی همیشه تنظیم شده است. ترانه و ملودی کار نیز باحال و مدرن است. امتیاز رسانه آی ریتم و کارشناسان سایت به این اثر 8/10 می باشد. 

دانلود آهنگ آصف آریا حال دلم

آصف آریا ترانه سرای بسیار کار بلد و حرفه ایست و کار هایی که نیز برای خود بسازد مطمئنا ترانه های قوی دارد. ملودی در حد ابتدایی است و بسیار ضعیف است و هارمونی کمی دارد. تنظیم نیز قوی و درجه یک است. امتیاز آی ریتم به این اثر 6/10 می باشد. 

دانلود آهنگ سینا پارسیان جشن شکر گزاری

سینا پارسیان عزیز همیش موزیک های دارای هارمونی بالایی را منتشر میکند و همیشه آثارش زیبا و دلنشین هستند و هرگز در بین موزیک هایش موزیک غیر حرفه ای ندارد. امتیاز ما و تیم کارشناسی ما با افتخار به این آهنگ 9/10 می باشد. 

دانلود آهنگ سیامک عباسی رفیق آرزوهات باش

سیامک عباسی عزیز یکی از خوانندگان ایرانی در ماه آبان اثر جدید خو را منتشر کرد که به نظر می رسد در پخش موزیک بسیار موفق بوده است و به زودی آهنگ او را اکثر جاها خواهید شنید. بشنوید و لذت ببرید. امتیاز آی ریتم به اثر 8/10 می باشد. 

دانلود آهنگ مهدی جهانی کیمیا

یک آهنگ غمگین و زیبا از مهدی جهانی را تقدیم حضورتان می کنیم. این آهنگ بسیار احساسی است و به خوبی همیشه تنظیم شده است. ترانه و ملودی کار نیز باحال و مدرن است. امتیاز رسانه آی ریتم و کارشناسان سایت به این اثر 8/10 می باشد. 

دانلود تمامی آهنگ ها در یک فایل زیپ