آهنگ های برتر مهر 1399 از سایت آی ریتم

دانلود برترین آهنگ های این ماه همراه با نقد و بررسی

جهت دانلود آهنگ ها بر روی دانلود اثر کلیک کنید

دانلود آهنگ پازل بند سونامی

یک موزیک بسیار شاد و پر انرژی که به عنوان بهترین آهنگ این ماه نیز انتخاب شده است. این اثر ترانه بسیار خوشکل و قوی دارد. هم چنین دوگانگی خواندن علی رهبری و آرین بهاری نیز در قدرت آهنگ افزوده است. ملودی و تنظیم های پازل نیز نیازی به تعریف ندارد چون همیشه سطح اول می باشد.

امتیاز کارشناسان ما به این اثر 10/10 می باشد.

دانلود آهنگ معین زد هیچ

متنی بسیار اجتماعی و عاشقانه را دارد و ملودی و تنظیم کار نیز خوب است. موزیک دارای ساز های زنده ای نمی باشد و تماما الکترونیک تنظیم شده است. میکس و مسترینگ نیز از کیفیت خوبی برخوردار است. به طور کلی معین زندی صدای خاص و خوبی دارد و این اثرش نیز قابل قبول است و امتیاز 8/10 را دریافت می کند.

دانلود آهنگ بردیا بهادر ساحل

یک آهنگ شاد بیس دار با تنظیم بسیار قوی از آرین بهاری و متن مثبت باعث شکل گیری این اثر شده است. پیشنهاد می کنم این آهنگ را در مجالس عروسی خود بگذارید چون خیلی جواب است. از نظر کارشناسان آی ریتم این آهنگ امتیاز 8/10 را کسب می کند.

دانلود آهنگ علی لهراسبی دل

یکی دیگر از موزیک هایی که این ماه حرفی برای گفتن داشت قطعا همین آهنگ از مجموعه سریال دل می باشد که توسط علی لهراسبی عزیز به خوبی اجرا شد. این آهنگ ترانه بسیار قوی دارد و ملودی آن نیز گیرا و جهت دار است. امتیاز ما به این اثر 8/10 می باشد.

 

آهنگ های برتر مهر 1399

دانلود آهنگ علی لهراسبی وابستگی

علی عزیز از قدیم الایام خواننده بسیار جوابی برای تیتراژ های عاشقانه بوده است و در سریال دل نیز قوی عمل کرده است و این اثرش نیز بسیار متن قوی دارد و تنظیمش دارای ساز های زنده بسیاری از جمله گیتار کلاسیک و الکتریک می باشد و بسیار ریتم تند و پر انرژی دارد و کار غمگین است. امتیاز ما به این آهنگ 8/10 می باشد.

دانلود آهنگ مسیح ترک

یکی از موزیک های خوب و انگلیسی زبان با متن ترانه به زبان انگلیسی همین اثر مسیح می باشد که جدیدا زیاد از این سبک آهنگ ها را منتشر می کند. آهنگ خوبی است و پیشنهاد می کنیم حتما بشنوید و امتیازی که به این آهنگ می دهیم 7/10 می باشد.

دانلود آهنگ مهراد جم قسم

این آهنگ تیزری را نیز دارد که در آن شهاب مظفری و ناصر زینعلی نیز همراه با مهراد جم همخوانی می کنند و آهنگ خوبی است. تنظیم کار توسط مسعود جهانی می باشد و که قوی است و از آن بهتر میکس و مسترینگ بسیار قوی محمد فلاحی می باشد. امتیاز ما به این اثر نیز 7/10 می باشد.

دانلود آهنگ مرتضی اشرفی خدا

موزیکی غمگین دارای ساز های زنده گیتار و ویولن که بسیار موزیک قشنگ و احساسی را رقم زده است. این آهنگ متن ترانه قوی نیز دارد. اگر به دقت گوش کنیم می بینیم که بسیار میکس حجیم و پری را دارد و با کیفیت مطلوبی است و امتیاز 7/10 را به خود اختصاص می دهد.

دانلود آهنگ امید علومی سر حرفتی هنوز

یک موزیک بسیار احساسی و غمگین با صدای امید علومی و تنظیم قشنگ و خارجی حرفه ای از علی تیرداد همراه با میکس خفن یک اثر خوب را ساخته است. این آهنگ متن ترانه خوبی هم دارد و امروزی و مدرن است. امتیاز ما به این اثر 7/10 می باشد.

دانلود آهنگ امین و امید تنها میمونی

امین و امید صداهای بسیار خوبی دارند و جزو دو قلو های مشهور ایران هستند و نوازنده های خوبی هم هستند که در کار های خودشان نوازندگی گیتار و ویولن نیز می کنند. ترانه این آهنگ خوب است و عاشقانه و ملودی نیز جهت دار است. امتیاز ما به این آهنگ 7/10 می باشد.

دانلود آهنگ امیر تاجیک شبگرد

امیر تاجیک نیز آهنگی بسیار غمگین و عاشقانه که تیتراژ فیلم نیز می باشد را منتشر کرده است. این آهنگ تنظیم و ملودی سازی خوبی دارد و میکس آن نیز با کیفیت و ساز های زنده نیز در آن بکار رفته است. امتیاز رسانه آی ریتم به این اثر 7/10 می باشد.

دانلود آهنگ شهاب رمضان رفیق

یک موزیک کوتاه ولی قوی با متن و مضمون دوستی و رفاقت با صدای شهاب رمضان را می شنوید. این آهنگ ترانه خوبی دارد و تنظیم آن نیز قوی است و توسط علی بیات و تیم کاریش ساخته شده است. پیشنهاد می کنیم این اثر را نیز گوش کنید. امتیاز ما 7/10 می باشد.

دانلود آهنگ فرزاد فرزین جای تو خالیه

یکی از بهترین موزیک های مهر ماه 399 بی شک همین آهنگ فرزاد فرزین عزیز می باشد که بسیار غمگین و احساسی است. نمی دانیم چه صدای خوبی دارد این بزرگوار که وقتی می خواند احساس غرور به ما دست می دهد. امتیاز آی ریتم به این آهنگ 7/10 می باشد.

دانلود آهنگ میثم ابراهیمی جامون عوض

اگر این آهنگ را بهترین آهنگ ماه نیز بنامیم بی راه نگفتیم چرا که بسیار زیبا و احساسی است. ترانه بسیار مدرن همراه با ملودی غمگین و جهت دار یک موزیک خوشکل و جذاب را از میثم ابراهیمی رقم زده است. تنظیم و میکس کار نیز قوی است.

استفاده از گیتار توسط مجتبی تقی پور نیز به زیبایی اثر افزوده است. امتیاز ما به این آهنگ 9/10 می باشد.

دانلود آهنگ سالار عقیلی سپید یا سیاه

یک اثر فاخر دیگر از سالار عقیلی با متن کلاسیک و قوی ایرانی یک موزیک اصیل را خلق کرده است. تنظیم و ملودی سازی کار نیز توسط بانوی موسیقی ساز ایرانی ساخته شده است. امتیاز آی ریتم به این اثر 7/10 می باشد.

دانلود آهنگ بهنام بانی خوشحالم

یک موزیک الکترونیک و بسیار قوی با صدای بهنام بانی و تنظیم همیشگی حامد برادران را تقدیم شما می کنیم. این آهنگ متن ترانه تقریبا خوبی را نیز دارد. میکس کار نیز از کیفیت خوبی برخوردار است. امتیاز ما به این آهنگ 8/10 می باشد.

دانلود آهنگ محسن ابراهیم زاده عطر تو

یک موزیک لایت و مدرن با صدای محسن ابراهیم زاده و تنظیم امین کاوه کاری حرفه ای را رخ داده است و این اتفاق نیز شامل ساز های زنده ای همچون فلوت نیز شده است. ترانه کار نیز متوسط و خوب است و جزو موزیک های خوب این ماه است. امتیاز ما به این آهنگ نیز 7/10 می باشد.

دانلود آهنگ ناصر زینعلی مجسمه

این آهنگ نیز جزو برترین های مهر ماه است چرا که بسیار قوی و میکس و مسترینگ عالی هم دارد. اگر به متن ترانه و ملودی کار نیز دقت کنیم میبینیم که بسیار چفت و جور هستند. امتیاز سایت فرهنگی موزیک آی ریتم به این آهنگ 7/10 می باشد.

دانلود آهنگ امو بند تو دلی

یک موزیک خوب دیگر این ماه آهنگ امو بند با تنظیم رضا پناهی و ترانه باران بهرامی می باشد. این گروه که به تازگی یک عضو خود را از خود خارج کرده است و میثم کمالی به تنهایی کار می کند و قرار است موزیک هایش را منتشر کند. امتیاز ما به این آهنگ 8/10 می باشد.

دانلود تمامی آهنگ ها در یک فایل زیپ