مصاحبه با امیر باعزم توسط آی ریتم

گفت و گو با امیر باعزم

جهت خواندن مصاحبه بر روی دانلود اثر کلیک کنید

آی ریتم امروز به سراغ هنرمند مطرح کشوری جناب آقای امیر باعزم رفته تا مصاحبه و تحقیقات کاملی درباره این هنرمند عزیز کشورمان برای مخاطبان سایت فراهم آورد. بر همین اساس کارشناسان سایت سوالاتی را پیرامون این مصاحبه آماده کرده اند که از امیر باعزم عزیز نیز درخواست پاسخ شده که به شرح ذیل می باشد: 

امیر باعزم

۱. معرفی کنید خودتون رو برای مخاطبان !

امیر باعزم متولد اردیبهشت 1363 تحصیلات تکمیلی بنده عمران است و تقریبا از سن 20 سالگی هست که موسیقی کار میکنم و ساز اصلی بنده گیتار هست و تقریبا به صورت حرفه ایی از سن 27 سالگی با گذراندن کلاس های آوازی و شناخت اصول خوانندگی وارد این عرصه شدم و با گذراندن یادگیری دستگاه های ایرانی و گذراندن کلاس های خوانش پاپ و انتخاب در این زمینه وارد این عرصه هنری شدم و انشالله با حمایت دوستان امیدوارم بتونم حس خوبی با آهنگام به مخاطبین القا کنم تا حس خوبی داشته باشن و از موزیکام لذت ببرن.

امیر باعزم

۲. چرا به سمت موسیقی روی آورده اید؟

موسیقی مثل غذا برای جسم، غذا برای روح و همیشه با شنیدن کارای خوب حس خوبی می‌گرفتم و با توجه به اینکه در خانواده هنری بنده بزرگ شدم و همیشه وقتی موسیقی گوش میدادم خون در رگ هایم به جریان میوفتاد تا تصمیم گرفتم سمت موسیقی برم، البته هنر و بنده دوست دارم و دستی بر نقاشی سیاه قلم داشتم و حتی در سال دوم راهنمایی نفر دوم شاه قلم شدم ولی وقتی نت های پیانو نواخته می‌شد و صدای گیتار شنیده میشد حس خیلی خیلی خوبی داشتم و با توجه به اینکه در خانواده بنده موسیقی چیزی بود که همیشه شنیده میشد تصمیم به فراگیری و ادامه موسیقی گرفتم و موسیقی من و فراتر از چیزی که در زمین احساس میکنم می برد همیشه میخواستم این حس از طرف بنده باشه چه با نواختنم و چه با خواندنم.

۳. اهداف تون در موسیقی چی هست؟

اهداف بنده در موسیقی رسیدن به جایگاه واقعی موسیقی است جایگاهی که متاسفانه داریم از دست می‌دهیم ولی نباید فراموش کرد توی هر زمانی و مقطعی هر موزیکی مخاطب خاص خودشو داره و می‌تونه نظرات و جلب کنه ولی نباید گوش و ذهن و طوری تربیت کنیم که موسیقی جایگاه خودشو از دست بده و عادت کنیم به موسیقی های یک هفته یی و هدف بنده اینه که بتونم حال دل مخاطبینم رو خوب کنم و حس خوب بدم بهشون و برسم به جایی که محبوب باشم همین!

۴. شعار موسیقی شما و چیزی که هواداراتون میگن بهتون.

شعار بنده رسیدن به جایگاه واقعی موسیقی، ترانه زیبا، ملودی جذاب و صدای دلنشین است و آرامش دادن و لذت بردن و حس خوب دادن است به مخاطبین و همگی هواداران بنده هم حس خوب توی موزیکام و دوست دارن خدا رو شکر.

امیر باعزم

۵. بهترین آهنگ تون از نظر خودتون؟

هیچ وقت نمیشه به خواننده گفت بهترین آهنگ هاتون کدومه چون آهنگ های هر خواننده مثل بچه خود آدم میمونه و نمیشه فرقی قائل شد بینشون.

۶. چیز های مورد علاقه تون ( مثل غذا ، ورزش و … )؟

علاقه بنده همیشه موسیقی بوده در درجه اول ولی در کنارش اسکی و کوهنوردی رو خیلی دوست دارم و انجام میدم و غذای مورد علاقه هر مرد ایرانی فکر میکنم قرمه سبزی هستش و علاقه بسیار به ساخت و سازم که میشه گفت با توجه به تحصیلاتم نمیشه نادیده گرفت.

۷. بهترین خواننده از نظر شما؟

بهترین خواننده ما خیلی خواننده خوب داریم نظیر استاد شجریان استاد شهرام ناظری و در زمینه پاپ استاد محمد اصفهانی استاد علی زند وکیلی و هرچی بگم بازم داریم.

امیر باعزم

۸. اگر به اهداف برسین دوست دارین چیکار کنین برای مردم؟

اگر به اهدافش برسم سعی می کنم دست دوستانی که استعداد دارن بگیرم تا بتونم بدون اذیت شدن بدون ناراحتی از اینکه هیشکی نیست حمایتشون کنه بگیرم تا ستاره بشن و بتونم کاری کنم دست اونایی که ضعیف هستن بگیرم که هیشکی فقیر باقی نمونه تا اونجایی که از دستم بر میاد کاری کنم که شرمنده زن و بچه هاشون نشن البته تا جایی که از دستم بر بیاد.

۹. اگر برگردین عقب هم موسیقی رو انتخاب می کنین؟

اگر صد بارم برگردم عقب قویتر و زودتر موسیقی رو شروع می کنم و بیشتر و بیشتر تمرین می کنم

۱۰. در نهایت هر چه میخاهد دل تنگ تان بگین ..

حرف دل اینه قدر همدیگرو بدونیم نزاریم از هم آزرده خاطر بشیم اگر کاری از دستمون بر میاد اگر خواسته ایی هست انجام بدیم، شرایط سختی رو میگذرونیم به همدیگه رحم کنیم و سعی کنیم خودمون کمک همدیگه باشیم انقدر به هم کمک کنیم که وقتی میایم بیرون حال دل همه خوب باشه که احساس خوشبختی کنیم هممون هوای همه کوچولوهای کار هم داشته باشم و توی دنیای موسیقی دست هم و بگیریم و هوای همدیگرو داشته باشیم صد در صد دنیا جای خوبی میشه اگر ماها خودمون بخوایم و تشکر می کنم از شما به خاطر این مصاحبه امیدوارم همیشه برقرار باشین.

خیلی خیلی متشکریم از شما آقای باعزم عزیز و کادر فنی و کارشناسان سایت آی ریتم برای شما و فعالیت تان توی موسیقی دعای خیر را دارد و آرزومندیم به اهداف تون توی زندگی برسید.

هواداران عزیز آقای باعزم نظرات خودتان را برای امیر عزیز، واسمون بنویسید.

برچسب گذاری شده در: