ساخت آهنگ با هوش مصنوعی

تیتر: تغییر صدای خواننده با هوش مصنوعی

برای خواندن خبر به ادامه مطلب مراجعه نمایید

به گزارش بخش خبر سایت آی ریتم، امروزه با پیشرفت تکنولوژی و دستیابی به هوش مصنوعی انسان توانسته در زمینه موسیقی و تولید وکال یا همان صدای خواننده نیز باعث تولید موزیک های جدیدی شوند. به همین منظور امروز به معرفی چند سایت که در زمینه هوش مصنوعی می توانید آهنگ بسازید و صدای خواننده ی مد نظر خود را جای دهید را می پردازیم. 

ساخت آهنگ با هوش مصنوعی

01 Musicfy

این سایت یکی از جذاب ترین سایت ها در زمینه تولید آهنگ و جایگزینی با صدای مد نظر شما می باشد. آدرس این سایت نیز به نشانی https://create.musicfy.lol می باشد.

02 نرم افزار Avia

با نصب این نرم افزار می توانید به راحتی به تغییر صدای خواننده بپردازید. هم چنین پارامتر های قدرتمندی همچون تغییر گام، تغییر جنس صدای خواننده و وکال، و .. امکان پذیر است.

03 نرم افزار Soundful

این نرم افزار جدا از بحث دارا بودن هوش مصنوعی، بیشتر برای تولید آهنگ و ساخت به صرفه تر با هزینه کمتر کاربرد دارد. این نرم افزار در زمینه ساخت موزیک در تمامی سبک ها نیز کاربرد دارد.

04 نرم افزار Boomy

نرم افزاری بسیار قدرتمند که دارای هوش مصنوعی نیز می باشد و کیفیت عالی را در این زمینه ارائه می دهد. از طریق این نرم افزار نیز می توانید بهترین صداهای وکال مد نظر خودتان را بسازید.

05 نرم افزار Amper Music

یکی از خوبی های این نرم افزار نیز همین است که شما نیاز به تخصص درباره موسیقی ندارید و خیلی راحت می توانید با هوش مصنوعی به آهنگ مورد دلخواه خود برسید.