مصاحبه با امیرمسعود مومنی توسط آی ریتم

گفت و گو با امیرمسعود مومنی

جهت خواندن مصاحبه روی دانلود اثر کلیک کنید

آی ریتم امروز به سراغ هنرمند مطرح کشوری جناب آقای امیرمسعود مومنی رفته تا مصاحبه و تحقیقات کاملی درباره این هنرمند عزیز کشورمان برای مخاطبان سایت فراهم آورد. بر همین اساس کارشناسان سایت سوالاتی را پیرامون این مصاحبه آماده کرده اند که از امیرمسعود مومنی عزیز نیز درخواست پاسخ شده که به شرح ذیل می باشد: 

امیرمسعود مومنی

۱. معرفی کنید خودتون رو برای مخاطبان !

سلام. من امیر مسعود مومنی هستم. اواسط تابستان، اوایل شب بود که در اصفهان شهری از شهر های ایران کشوری از کشور های آسیا در خانواده ای ضعیف از نظر موقعیت اجتماعی به دنیا پا گذاشتم. درسته که ما ضعیف بودیم اما در وجود خانواده من قدرت بزرگ و منحصر به فردی نهفته بود؛ ولی بسیار بی تجربه بودیم و علمی نداشتیم. نمیدونم چه تعداد از آدم ها کودکی خودشون رو به یاد دارن ولی من از اون دسته‌ای بودم که کودکی کردن رو به یاد ندارم و قسمت های زیادی از بچگی خودم رو به وضوح در خاطر دارم.

ما خوانواده‌ای بودیم که در بالای اون پدر و مادری بودن که زاده و بزرگ شده در سختی بودند. سخت کوش و خستگی ناپزیری بسیاری در اون ها وجود داشت. ما خوانواده‌ای بودیم که فقط خودمون رو داشتیم با وجود افراد زیادی که در اطرافمون بود، تا جایی که یادمه به خاطر شرایط سختی که داشتیم مدت زیادی رو در یک جا ساکن نبودیم. در مدت های کوتاه محل زندگیه مان تغییر می کرد و خیلی وقت ها چیزی هم برای خوردن نداشتیم. در تمام این نداشتن ها داشتن های بزرگی هم در زندگیمان وجود داشت، ما همدیگه رو داشتیم وهمدیگه رو دوست داشتیم.

ما به وضع موجود قانع نبودیم و چیز های بیشتری از زندگی میخواستیم. در تمام این روز ها تمام سختی های زندگی که میتونم بگم کلکسیونی از انواع سختی و مشکل و اشتباه بی تجربگی بود.

۲. چرا به سمت موسیقی روی آورده اید؟

من همیشه در افکار بزرگ بودم و هر روز که می گذشت افکارم بزرگ و بزرگتر میشد و همینطور خواسته هام و آرزو هام.  میدونستم که میخوام واقعی بودن این خواسته هارو و این که خواسته و آرزو نباشه، داشته هام باشه. میدونستم چیزی من رو از اطرافیانم جدا میکنه تا این لحظه که مطمئن هستم اینقدر آرزو ها و خواسته هام بزرگ شده که از هر ۱ میلیارد نفر ۱ نفر این اندازه افکار و خواسته در ذهن خودش میسازه و میخواد که به دستشون بیاره در تمام زندگیم در تمام روز ها و لحظه های سخت همیشه ته ذهنم مطمئن بودم که میرسم. سال آخر دبیرستان برای رویاهای بزرگم و فکرهایی  که در سر می پروراندم تصمیم گرفتم از یک جایی شروع کنم.

توی اون روزهای سخت زندگی، موسیقی یکی از چیز هایی بود که حس زیبایی بهم هدیه می داد. این حس علاقه‌ای به کار کردن در رشته‌ی موسیقی هم برام به وجود آورد.

۳. اهداف تون در موسیقی چی هست؟

لذت!

در این مسیر هیچ وقت ناامید نشدم و یادم نرفت چی میخواستم از هر چیزی که میدیدم در زندگیم شروع به یاد گرفتن کردم و این یکی از راه ها برای رسیدن به هدفم بود و حرکت بهتر توی مسیرم البته یاد گرفتنم به تنهایی کافی نبود باید از یاد گرفته هام استفاده هم میکردم و این قسمت مهمی داره خوب هاش رو استفاده کردم بد هاش رو فقط یاد گرفتم تا تکرار نکنم و استفاده نکردم اونقدر یاد گرفتم و روی خودم و ذهنم کار کردم تا یاد بگیریم.

۴. شعار موسیقی شما و چیزی که هواداراتون میگن بهتون.

هنوز بهش فکر نکردم.

امیرمسعود مومنی

۵. بهترین آهنگ تون از نظر خودتون؟

همه ساخته هام رو دوست دارم ولی این آخری هارو مثل سرعت غیر مجاز، پیدا شدی، انفجار بزرگ و .. رو دوسشون دارم.

۶. چیز های مورد علاقه تون ( مثل غذا ، ورزش و … )؟

در ورزش شروع به فعالیت در رشته‌ی بدنسازی کردم تا از این راه پا بگذارم در راهی که میخوام باشم تا از یک جایی شروع کرده باشم ، باید شروع میشد دیگه .. خب مثل وقتایی که همیشه اون جوری که برنامه ریزی میکنی پیش نمیره توی این راه که بودم باز هم زندگی برام برنامه هایی داشت. یا دقیق تر بگم کار هایی که انجام میدادم باعث ساخت مسیر هایی میشد که در برنامم نبود و باید از پیش آورده هایی که خودم باعث بودم گذر میکردم همینجوری که در حال ادامه دادن بودم مثل دومینو داشتم خوب و بد رو می ساختم.

۷. بهترین خواننده از نظر شما؟

خلیلیا رو دوست دارم ولی اگه بخوام مثال بزنم سروش هیچکس، جواد یساری، علیرضا قربانی و ..

امیرمسعود مومنی

۸. اگر به اهداف برسین دوست دارین چیکار کنین برای مردم؟

ترجیحا نمیگم

۹. اگر برگردین عقب هم موسیقی رو انتخاب می کنین؟

خوشحال هستم از جایی که رسیدم تا این لحظه و اگر برگردم به گذشته باز هم همین مسیر رو جلو میام چون به نظرم این مسیر باعث میشه ریشه‌ ‌و پایه‌ای محکم ساخته شده باشه برای زمانی که رسیده باشم به چیزی که خواستم البته قول نمیدم خواسته هام این قدر که الان هست بمونه.

۱۰. در نهایت هر چه میخاهد دل تنگ تان بگین ..

ترجیحا نمیگم

امیرمسعود مومنی
امیرمسعود مومنی

خیلی خیلی متشکریم از شما آقای امیرمسعود مومنی عزیز و کادر فنی و کارشناسان سایت آی ریتم برای شما و فعالیت تان توی موسیقی دعای خیر را دارد و آرزومندیم به اهداف تون توی زندگی برسید.

هواداران عزیز امیرمسعود مومنی نظرات خودتان را برای امیرمسعود عزیز، واسمون بنویسید.

برچسب گذاری شده در: