دانلود آهنگ ماشین بیس دار

مجموعه: موزیک های داخل ماشین بیس دار

جهت دانلود آهنگ ها روی دانلود اثر کلیک کنید

امروز با مجموعه ای بی نظیر از موسیقی های مناسب خودرو در خدمت شما هستیم. این آهنگ ها با کیفیت بالا هستند و بسیار برای گوش دادن درون ماشین مناسب می باشند. جوانانی که ماشین سوار هستند و به دنبال گوش دادن به موزیک های با کیفیت بیس دار و بدون کلام هستند می توانند از این مجموعه بی نظیر و کم پیدا که توسط سایت آی ریتم گرد آوری شده است نهایت استفاده را ببرند. 

تمامی موزیک های این مجموعه بی کلام هستند و بیشتر در سبک موسیقی دنس و الکترونیک می باشند. تمامی این موزیک با بهترین حالت ممکن تنظیم و میکس شده اند و توسط هنرمندان به نام جهانی ساخته شده اند. 

سایت آی ریتم همواره در تلاش است تا بهترین موزیک های بیس دار ماشینی را در این پست برای شما آماده کند و شما نیز می توانید موزیک های مناسب درون ماشین خود را برای ما معرفی کنید تا در این پک قرار بگیرند، به همین منظور می توانید آهنگ های بیس دار خود را با ذکر نام از طریق تماس با ما و یا نظرات زیر همین مطلب به ما برسانید. 

01 تیستو – هفت بوم

اولین اثر از هنرمند و دی جی معروف جهانی می باشد. این موزیک نیز فضای بی کلام و جالبی دارد و می توانید در لحظات شادی خود از این اثر استفاده کنید و درون ماشین خود لذت ببرید.

02 کشمیر – بازار

این اثر نیز بسیار شهرت دارد و در موسیقی ملل جایگاه های ویژه ای دارد. این موزیک نیز برای درون ماشین بسیار مناسب می باشد و می توانید از این موزیک بی کلام نیز نهایت لذت را ببرید.

03 مارتین گریکس – حیوانات

این موزیک نیز بار ها و بار ها در شبکه های سیما همچون شبکه نسیم و در صحنه های ورزشی نیز دیده شده است و موزیک بیس دار خوبی برای درون ماشین می باشد که می توانید این موزیک را نیز بشنوید.

04 آلن واکر – ما

این موزیک نیز رومانیایی می باشد و فضای رویایی دارد و مناسب برای ماشین و موزیک های درون ماشین می باشد. این اثر توسط آلن واکر تنظیم شده است که خود بسیار دی جی معروفی می باشد.

دانلود آهنگ ماشین

05 رودلایز – شب های عربی

این موزیک نیز توسط گروه محبوب رودلایز ساخته شده است که در واقع موسیقی عرب را در یک نگاه در سبک الکترونیک برای جهانیان بازگو می کند. این اثر نیز برای درون ماشین بسیار مناسب است و موزیک بسیار شادی می باشد.

06 نوتاکر – روشنایی

این اثر نیز فوق العاده بی نظیر و زیباست و پیشنهاد می کنیم این موزیک را از دست ندهید. یک موسیقی بسیار رویایی و حرفه ای که توسط نوتاکر ساخته شده است. فوق العاده و در عین حال جذاب و آکورد های حرفه ای دارد.

07 مایک ویلیام – فرزندان

این موزیک نیز بسیار شاد و جذاب است و یه جورایی برای کودکان و فرزندان ساخته شده است و فضایی کودکانه دارد ولی در عین حال بسیار موزیک شاد و پر انرژی می باشد که می توانید درون ماشین های خود گوش دهید و لذت ببرید.

08 اسوارم – این پایان است

موزیکی با فضای ترسناک و وهم آلود می باشد که بسیار گیرا و بیس دار مناسب درون ماشین می باشد. پیشنهاد می کنیم این موزیک را نیز از دست ندهید! اثری محشر می باشد. اسوارم تنظیم کننده این اثر خود این موزیک را بهترین خود می داند.

امیداوریم این پست نیز مورد قبول شما قرار گیرد. در صورت هر گونه پیشنهاد و نظرات خودتان را می توانید به ما برسانید.