مجموعه آهنگ های سپاهان اصفهان از سایت آی ریتم

دانلود آهنگ های تیم سپاهان + سرود رسمی

جهت دانلود آهنگ ها بر روی دانلود اثر کلیک کنید

تهیه و گرد آوری شده: سایت آی ریتم

مجموعه آهنگ های سپاهان اصفهان

مجموعه ای بسیار شنیدنی و با کیفیت از تمامی موزیک ها و  سرود ها و در کل نوا های تیم بسیار موفق اصفهان! سپاهان یک باشگاه ورزشی است که در اصفهان مستقر است. با 5 قهرمانی ، یکی از موفق ترین باشگاه های فوتبال در ایران است. در فصل 2002 ، آنها اولین تیم غیر تهرانی بودند که موفق به کسب عنوان قهرمانی لیگ ایران شدند. آنها همچنین اولین باشگاه فوتبال ایران هستند که سه عنوان پیاپی در تاریخ لیگ فوتبال ایران کسب کردند. قضعار طرفداران این تیم به دنبال موزیک های این تیم عالی هستند. در ذیل به معرفی مختصری از باشگاه سپاهان  نیز خواهیم پرداخت:

نام تیم: سپاهان اصفهان

سال تاسیس: 1332

سپاهان از زمان تاسیس لیگ ایران پرو در سال 2001 ، با 5 قهرمانی در IPL و چهار قهرمانی در جام حذفی ، یکی از موفق ترین باشگاه های فوتبال در ایران است. آنها همچنین اولین باشگاه ایرانی هستند که در سال 2007 به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسیدند و در همان سال جواز حضور در جام جهانی باشگاه های 2007 فیفا را کسب کردند.

باشگاه فوتبال سپاهان معمولاً به دلیل مدیریت موفق و مداوم و همچنین آکادمی جوانان در سیستم فوتبال ایران شناخته می شود. آنها موفق شده اند به سلطه کامل دو باشگاه معروف پرسپولیس و استقلال در سیستم فوتبال ایران پایان دهند. این باشگاه بخش فوتبال باشگاه ورزشی فولاد مبارکه سپاهان است.

+ اگر از هواداران تیم سپاهان هستید در همین پست کامنت بگذارید +