مصاحبه با علی گلریز توسط آی ریتم

گفت و گو با علی گلریز

جهت خواندن مصاحبه بر روی دانلود اثر کلیک کنید

آی ریتم امروز به سراغ هنرمند مطرح کشوری جناب آقای علی گلریز رفته تا مصاحبه و تحقیقات کاملی درباره این هنرمند عزیز کشورمان برای مخاطبان سایت فراهم آورد. بر همین اساس کارشناسان سایت سوالاتی را پیرامون این مصاحبه آماده کرده اند که از علی گلریز عزیز نیز درخواست پاسخ شده که به شرح ذیل می باشد: 

۱. معرفی کنید خودتون رو برای مخاطبان !

علی گلریز؛ متولد 1362 از دزفول و هم اکنون نیز ساکن اهواز هستم. 

آی دی اینستاگرام علی گلریز

ali_golriz2019@

۲. چرا به سمت موسیقی روی آورده اید؟

دلیل اینکه به موسیقی روی آوردم علاقه و احساسی بود که زمان بچگی که هر سریالی از تلویزیون پخش میشد و تیتراژ اون فیلم رو بار ها با خودم زمزمه می کردم تا اون ترانه رو حفظ کنم و جلوی دوستانم بخونم همین خوندن ها و تمرین کردن ها و استعداد ذاتی که در وجودم حس می کردم باعث شد تا از سوی دوستانم تشویق بشم.

۳. اهداف تون در موسیقی چی هست؟

خب اهداف من طبیعتاً در درجه اول آرامش روحی خودم هست و اون پیوند عاطفه ای هست که از طرف من با مردم ارتباط برقرار می کنم.

۴. شعار موسیقی شما و چیزی که هواداراتون میگن بهتون.

شعار موسیقی من ارتباط با مردم و تشویق و حمایت از سوی هوادارانم هستش و من رو همیشه لقب مرد اول موسیقی پاپ میگن که فکر میکنم زیادی البته در حق من اغراق شده.

۵. بهترین آهنگ تون از نظر خودتون؟

بهترین آهنگم از نظر خودم آهنگ تو که رفتی هستش و سالیان سال با آن آهنگ زندگی کردم و چون اون آهنگ قالب داستانی داره یادمه با توجه به حساسیتی که روی آهنگ چه خودم و چه تنظیم کننده کار جناب محمد ستاره داشتیم حدود 2 سال طول کشید تا اون چیزی که توی ذهن ما بود پیاده بشه.

۶. چیز های مورد علاقه تون ( مثل غذا ، ورزش و … )؟

من بیشتر به ورزش هایی چون دوچرخه سواری، ورزشهای رزمی و بدنسازی علاقه مند هستم. ولی خب بیشتر به نواختن سه تار و تمرین خوانندگی علاقه دارم.

۷. بهترین خواننده از نظر شما؟

از نظر من تمام خواننده ها خوبن و زحمات زیادی در این راه میکشند ولی خب متاسفانه حمایت کافی در این راه نمی‌ شوند ولی بنده به شخصه علاقه خاص به استاد ایرج خواجه امیری دارم و سعی می کنم از تکنیک ها و تحریر های این استاد عزیز استفاده کنم. 

۸. اگر به اهداف برسین دوست دارین چیکار کنین برای مردم؟

من به خودم قول داده ام و با خودم عهد کرده ام اگر زمانی خواننده مطرحی در سطح کشور بشوم موسسه موسیقی دایر خواهم کرد تا تمام آن هنرمندانی که در این سالیان سال از هنر و استعداد خودشون به خاطر هزینه های اقتصادی دورشده اند به عنوان عضو کوچکی از جامعه هنری به آن ها کمک کنم تا به اهداف خود برسند.

۹. اگر برگردین عقب هم موسیقی رو انتخاب می کنین؟

بله صد در صد موسیقی رو انتخاب می کنم چون موسیقی غذای روح هستش.

۱۰. در نهایت هر چه میخاهد دل تنگ تان بگین …

حرف های زیادی و البته گله های زیادی هم دارم اما گله ها باشد برای بعد چون دیگر حوصله ای نیست.

در آخر از تمام مردم و تمام دوستان و کسانی که مرا در این راه طولانی تشویق و حمایت کردند و همچنین از شما و سایت بسیار مفید و خوب آی ریتم کمال تشکر و قدر دانی را دارم.

خیلی خیلی متشکریم از شما آقای گلریز عزیز و کادر فنی و کارشناسان سایت آی ریتم برای شما و فعالیت تان توی موسیقی دعای خیر را دارد و آرزومندیم به اهداف تون توی زندگی برسید.

هواداران عزیز آقای گلریز نظرات خودتان را برای علی گلریز عزیز بنویسید.

برچسب گذاری شده در: