مصاحبه با سلمان جلیلی توسط آی ریتم

گفت و گو با سلمان جلیلی

جهت خواندن مصاحبه بر روی دانلود اثر کلیک کنید

آی ریتم امروز به سراغ هنرمند مطرح کشوری جناب آقای سلمان جلیلی رفته تا مصاحبه و تحقیقات کاملی درباره این هنرمند عزیز کشورمان برای مخاطبان سایت فراهم آورد. بر همین اساس کارشناسان سایت سوالاتی را پیرامون این مصاحبه آماده کرده اند که از سلمان عزیز نیز درخواست پاسخ شده که به شرح ذیل می باشد: 

۱. معرفی کنید خودتون رو برای مخاطبان !

من سلمان جلیلی هستم. متولد ۱۲ خرداد ۱۳۶۷ ، اصالتا اهل مازندران شهرستان بابل. فارغ التحصیل رشته حقوق موسیقی رو به صورت حرفه ای از سال ۹۳ شروع کردم و تا به الان بیش از ۱۵ تک آهنگ در بازار موسیقی منتشر کردم.

آی دی اینستاگرام سلمان جلیلی

67_Salman_jalili@

۲. چرا به سمت موسیقی روی آورده اید؟

ببینید من از دوران کودکی عاشق موسیقی بودم و آرزو داشتم که یه روز کاری بخونم که دیگران گوش کنن و خدا را شکر به آرزوم رسیدم. ولی هنوز اول راهم و اگر مشکلی پیش نیاد این حرفه رو ادامه خواهم داد تا به هدفم برسم

۳. اهداف تون در موسیقی چی هست؟

هدف من تو موسیقی رو خیلی خلاصه بگم ،اینه که همیشه تو سطح خوب باشم کارای فاخر بخونم و گوش نواز و مردم هم کارای منو دوست داشته باشن.

۴. نظرتون راجب اشعار داخل موسیقی و تنظیم و آهنگسازی و به طور کلی درباره موسیقی بگید.

در مورد جایگاه شعر تو موسیقی ،اینو بگم که به نظرم مهمترین بخش یک اثر موسیقی ،شعر هست.شعر خوب ، خواننده و آهنگساز رو محکوم میکنه به خلق یک آهنگ خوب و زیبا و به قول معروف تاپ.من افتخار میکنم که در چند آهنگم از اشعار حضرت مولانا استفاده کردم و همچنین از یک ترانه سرای خوب به نام آقای شهرام جلیلی که واقعا ترانه هاش همش زیباست. در نتیجه شعر خوب برابر هست با یک آهنگ خوب

۵. بهترین آهنگ تون از نظر خودتون؟

من همه آهنگام رو دوس دارم ولی ترجیحا (آهنگ عَهد که شعرش از مولانا و دروغ که شعرش از شهرام جلیلی هست )رو بیشتر میپسندم.

۶. چیز های مورد علاقه تون ( مثل غذا ، ورزش و … )؟

من تو غذاها قرمه سبزی و ماکارونی رو بیشتر دوس دارم.اهل ورزش هم هستم.و به شدت هم فوتبالی هستم.

۷. بهترین خواننده از نظر شما؟

بهترین خواننده از نظر من محسن چاوشی هست سالهاست که از مخاطبان خاص ایشون هستم و همچنین در کنارش دکتر اصفهانی و کاوه یغمایی و محسن یگانه رو هم دوست دارم تو سبک موسیقی سنتی هم عاشق مرحوم استاد شجریان هستم.

۸. اگر به اهداف برسین دوست دارین چیکار کنین برای مردم؟

با اجازتون جوابی ندارم.

۹. اگر برگردین عقب هم موسیقی رو انتخاب می کنین؟

صد در صد دوباره موسیقی رو انتخاب میکنم.

۱۰. در نهایت هر چه میخاهد دل تنگ تان بگین …

در پایان آرزو میکنم تمام مردم دنیا به خصوص هموطنان عزیزم همیشه سلامت باشند و غم ها ازشون دور باشه و همچنین امیدوارم مشکلاتی که این روزها دامنگیر ما جوانان شده هر چه زودتر برطرف بشه.و همچنین از مدیریت و همکاران سایت آی رییتم تشکر میکنم که این وقت رو در اختیار من قرار دادند.موفق باشید خدانگه دار.

خیلی خیلی متشکریم از شما آقای جلیلی عزیز و کادر فنی و کارشناسان سایت آی ریتم برای شما و فعالیت تان توی موسیقی دعای خیر را دارد و آرزومندیم به اهداف تون توی زندگی برسید.

هواداران عزیز آقای جلیلی نظرات خودتان را برای سلمان جلیلی عزیز بنویسید.

برچسب گذاری شده در: